Thursday, July 30, 2009

USM...

hari ini tepat pukul 10 pagi nanti, saya akan menuju ke K.Bharu secara amnya dan USM secara khasnya...hehe..USM..tunggu kedatanganku...

saya akan pergi ke sana dengan ditemani kawan baikku Noryani Abd Razab...

nak watpe g sana?

apa lagi hal business lah..

hah saya dh terpikir no plate apa nk guna kat kereta.nk minta pendapat korg yg mana lebih best


TAW 474
(because kalau korg tgk 474 tu seolah2 macam perkataan AJA kn?)
atau
TAW 805
(because kalau korg tgk 805 tu macam perkataan BOS kn? i hope 805 tu blh menjadi doa agar saya menjadi BOS satu hari nantu.ada org kata apa yg kita buat dalam dunia biarlah menjadi doa kepada kita. contoh macam signature, harap dgn signature2 tertentu, kita akan jadi org berjaya)
atau
TAW 69
(kalau kamu tgk btl2 69 tu mcm bentuk ying and yang kn?so hrpn sy dengan no 69 tu sy boleh igtkan org n diri saya bhw diri ini sentiasa ada pasang surutnya..so kita hendaklah mnjd hamba yg sentiasa bersyukur kpd Allah..hari ini kita duk di atas, x mustahil pada hari esok kita berada di bawah..n hari ini kita tgk org tu jahat, n x mustahil pada hari esok dia akan mnjd seorg alim ulama'..so need sentiasa berprasangka baik pd orang)
*aja words->apa yang kita wat atas dunia, mesti kena ada tujuan.....

1 comment:

  1. bisnes saje.dah nak beli kete dah.kaya betol sahabat aku ni.lepas ni jangan kedekut nak belanja member.

    asik umi je blanja aja <----ingat lagi ayat ni?
    hehe~

    ReplyDelete