Sunday, May 10, 2009

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu kepada emak2, mama2, ibu2, umi2 dan apa saja panggilan untuk ibu di luar sana..dan especially untuk emak saya Patimah binti Abdullah..Actually secara jujr saya xberapa tahu tarikh sebenar hari ibu dalam bulan Mei ni..sebab bagi saya everyday adalah hari untuk ibu saya...but from the google search the exact date is 11 May..ye kot..lalala



Tahun ni, kesian mak saya dia terpaksa menyambut hari ibu dengan penat lelah menjaga ayah saya yang sedang sakit..xpe mak...syurga menanti emak..sebab menjadi seorang isteri yang taat dan solehah kepada ayah saya. Semoga emak sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t...ameen..



Korang macam mana plak ya?apa cara korang sambut Hari Ibu..



saya selalu tertanya-tanya sape yang sebenar cipta hari ibu ni..tp of course ilham tu dari Allah s.w.t..syukur pada Allah dan terima kasih pada orang yang beriya-iya mempromosikan hari ibu ni...kalau x, anak macam saya ni mesti xtahu bila hari ibu..tapi bagus jugak xtahu, sebab ada jugak sesetengah anak-anak ni tunggu hari ibu baru nk raikan ibu...ala macam minta maaf lah...hari raya baru nk sibuk2 minta maaf...huhuhu



sebagai pengakhiran, jom kita sama2 doakan ibu bapa kita...biar ringkas tapi padat. kalu xdapat doa untuk hari-hari..entahlah apa nak jadi..bak kata nabil "lu pikirlah sendiri!"


3 comments:

  1. ayoh mu sakit ko aja?
    sian ke mu
    sabar deh
    aku doa semoga sehat
    insyaALLAH

    ReplyDelete
  2. a'a sakit..TQ intan for your caring..huhuhu ni sayang mu ni...hehehe

    ReplyDelete
  3. my name is umi.kire aja wish utk umi gak la ni?? macih aja...

    ReplyDelete